Jak nakupovat

Doprava

Osobní odběr

Osobní odběr je možný po vytvoření objednávky a zvolení dopravy "osobní odběr". Po přijetí objednávky dojde k jejímu zpracování a přípravě zboží. Jakmile bude celá zásilka připravena, očekávejte email s informací o možnosti vyzvednutí zásilky v naší společnosti na adrese:
Dukelská 525, Doudleby nad Orlicí 517 42,
v čase 6:00 - 11:30 a 12:00 - 14:30.
V případě potřeby vyzvednutí mimo otevírací hodiny, nás prosím kontaktujte a domluvíme se.

Zásilky

PPL

Zásilka, která je do 30 kg, je zasílána jako balík. Doručení na adresu je do 24 hodin, nejpozději do 48 hodin. PPL nabízí sobotní doručení balíku. Ideální, pokud zboží potřebujete doručit třeba na chalupu, kde trávíte víkend. Informace o čase doručení obdržíte v SMS zprávě v den doručení

Výdejní místa PPL Parcel shop

Společnost PPL umožňuje doručení na výdejní místa - PPL Parcel shop. PPL ParcelShop je nejširší a zároveň nejrychleji se rozšiřující sítí výdejních míst v České republice. Tato síť je určena všem, kteří se nechtějí vázat na určitý čas doručení. PPL ParcelShop můžete navštívit kdykoli v otevíracích hodinách včetně víkendů. V objednávce si vyberete, na který parcel shop chcete balík doručit. Jakmile bude připravený k vyzvednutí, přijde Vám zpráva a můžete si balík vyzvednout kdykoliv se Vám to hodí.  

DPD

Víte na hodinu přesně, kdy DPD přijede. DPD doručuje balíčky většinou do druhého pracovního dne. Když vás kurýr nezastihne na adrese, pokusí se o to znovu následující pracovní den. O doručení vás budou informovat SMSkou nebo e-mailem. Dozvíte se z nich jednohodinové rozmezí, kdy kurýra očekávat, i přístupové údaje do webové aplikace DPD Kurýr. V ní uvidíte, jak se kurýr blíží, a kolik adres ho od vás dělí. Aplikace DPD Kurýr na www.dpdkuryr.cz vám dále umožní: změnit adresu nebo datum doručení, ve větších městech si zvolit dobu doručení ráno (8.00-10.00), přidat záložní adresu (tam se kurýr vydá, když vás nezastihne na té původní), zvolit osobní odběr ve výdejním místě Pickup nebo odložit doručení o 10 dní. Pokud jste si vybrali platbu dobírkou, kurýrovi zaplatíte při přebírání balíčku v hotovosti nebo kartou. Pokud vaši zákazníci nemůžou platit kartou, nechte pouze možnost platby v hotovosti. Cestu balíčku sledujte na www.dpd.cz. Zásilka může mít maximální hmotnost 30 kg.

Výdejní místa DPD Pickup

Společnost DPD také umožňuje doručení na výdejní místa - DPD Pickup. DPD Pickup zahrnuje více než 1250 výdejních míst rozmístěných po celé České republice. Tato síť je určena všem, kteří se nechtějí vázat na určitý čas doručení. DPD Pickup stejně jako PPL ParcelShop můžete navštívit kdykoli v otevíracích hodinách včetně víkendů. V objednávce si vyberete, na který DPD Pickup chcete balík doručit. Jakmile bude připravený k vyzvednutí, přijde Vám SMS zpráva a můžete si balík vyzvednout kdykoliv se Vám to hodí. Pokud si zásilku nevyzvednete do 4. dnů od naskladnění, budete informováni o blížícím se vrácení zásilky odesílateli. Většina výdejních míst má otevřeno minimálně jeden den o víkendu a balíček tam na vás počká 7 kalendářních dní. Pokud jste si vybrali platbu dobírkou, za balíček zaplatíte ve výdejním místě v hotovosti

Paletové zásilky

Zásilka, která přesahuje svojí váhou 30 kg, musí být zaslaná na paletě. Doručení zboží je obvykle do 24 hodin, nejpozději do 48 hodin. Cena za dopravu se odvíjí od její váhy. Zboží je zasíláno kurýrními společnostmi PPL nebo GEIS.

 

Platba

Platba dobírkou

Při platbě dobírkou zboží zaplatíte přímo kurýrovi při předání zboží. Je možné platit v hotovosti nebo platební kartou.

Platba převodem

Při platbě bankovním převodem Vám zašleme platební údaje, které zadáte ve svém bankovnictví. Zboží expedováno až po přijetí platby na náš účet. To může trvat až 3 pracovní dny.

Platba online - kartou nebo rychlým převodem

Plaťte online kartou, která má povolené platby na internetu. Přenos je šifrovaný a bezpečný.
Alternativou je rychlý online převod, kdy jste přesměrován do banky a převodní příkaz je pro Vás předvyplněný, pouze ho schválíte a převod se ihned uskuteční. Tento online převod je možný pouze u vybraných bank, pokud Vaše banka není v seznamu, využijte platbu kartou nebo klasickým převodem ze své banky.

 

Dodání zboží

  • V případě, že objednávka obsahuje zboží, které není skladem, kontaktujeme zákazníka a domluvíme další postup
  • Zboží je expedováno podle kapacitních možností, vždy v co nejkratším čase
  • Spolu se zbožím je zasílána faktura. Faktura je vždy přibalena na balíku
  • V případě nepřítomnosti zákazníka na uvedené doručovací adrese, bude kontaktován kurýrem a bude dohodnutý nový termín doručení

 

Doporučený postup při přebírání zásilky

  • Zkontrolujte, zda není obal balíku poškozený. V případě, že obal balíku bude poškozený (roztržený, rozlepený apod.) doporučujeme zboží nepřebírat nebo balík převzít, ale do předávacího protokolu uvést " PŘEVZATO S VÝHRADOU"
  • Pokud je obal v pořádku, balík převezměte a případně zaplaťte
  • Dopravce Vám vystaví příjmový doklad
  • Pokud je zboží poškozené, ihned nás kontaktujte