Jak nakupovat

Doprava

Osobní odběr

Osobní odběr je možný po vytvoření objednávky a zvolení dopravy "osobní odběr". Po přijetí objednávky dojde k jejímu zpracování a přípravě zboží. Jakmile bude celá zásilka připravena, očekávejte email s informací o možnosti vyzvednutí zásilky v naší společnosti na adrese: Dukelská 525, Doudleby nad Orlicí 517 42, v čase 6:00 - 11:30 a 12:00 - 14:30. V případě jiného času vyzvednutí nás prosím kontaktujte a domluvíme se.

Zásilky

PPL

Zásilka, která je do 30 kg, je zasílána jako balík. Doručení na adresu je do 24 hodin, nejpozději do 48 hodin. PPL nabízí sobotní doručení balíku. Ideální, pokud zboží potřebujete doručit třeba na chalupu, kde trávíte víkend. Informace o čase doručení obdržíte v SMS zprávě v den doručení

PPL Parcel shop

Společnost PPL umožňuje doručení na výdejní místa - PPL Parcel shop. PPL ParcelShop je nejširší a zároveň nejrychleji se rozšiřující sítí výdejních míst v České republice. Tato síť je určena všem, kteří se nechtějí vázat na určitý čas doručení. PPL ParcelShop můžete navštívit kdykoli v otevíracích hodinách včetně víkendů. V objednávce si vyberete, na který parcel shop chcete balík doručit. Jakmile bude připravený k vyzvednutí, přijde Vám zpráva a můžete si balík vyzvednout kdykoliv se Vám to hodí.  

 

Paletové zásilky

Zásilka, která přesahuje svojí váhou 50 kg, musí být zaslaná na paletě. Doručení zboží je obvykle do 24 hodin, nejpozději do 48 hodin. Cena za dopravu se odvíjí od její váhy. Zboží je zasíláno kurýrními společnostmi PPL nebo GEIS.

 

Platba

Platba dobírkou

Při platbě dobírkou zboží zaplatíte přímo kurýrovi při předání zboží. Je možné platit v hotovosti nebo platební kartou.

Platba převodem

Při platbě bankovním převodem je zboží expedovaný až po přijetí platby na náš účet. To může trvat až 3 pracovní dny.

 

Dodání zboží

  • V případě, že objednávka obsahuje zboží, které není skladem, kontaktujeme zákazníka a domluvíme další postup
  • Zboží je expedováno podle kapacitních možností, vždy v co nejkratším čase
  • Spolu se zbožím je zasílána faktura. Faktura je vždy přibalena na balíku
  • V případě nepřítomnosti zákazníka na uvedené doručovací adrese, bude kontaktován kurýrem a bude dohodnutý nový termín doručení

 

Doporučený postup při přebírání zásilky

  • Zkontrolujte, zda není obal balíku poškozený. V případě, že obal balíku bude poškozený (roztržený, rozlepený apod.) doporučujeme zboží nepřebírat nebo balík převzít, ale do předávacího protokolu uvést " PŘEVZATO S VÝHRADOU"
  • Pokud je obal v pořádku, balík převezměte a případně zaplaťte
  • Dopravce Vám vystaví příjmový doklad
  • Pokud je zboží poškozené, ihned nás kontaktujte